2007年10月20日土曜日

ソフィア日本語研究会の第1回例会のご報告 Съобщение за първа сбирка на Кръга за изследване на японския език-София

先日お知らせしたように、本日ソフィア日本語研究会の第1回例会が開催されました。
メンバーは呼びかけ人とAnton Andreevでした。
今回のディスカッションの内容は日本語における完了概念や過去概念などでした。そして、「ソフィア日本語研究会ーКръг за изследване на японския език-София」が正式名称として承認されました。
第2回例会は2007年11月23日(金)の14時からCIEKにて行われることになりました。
話題提供者はDarin Tenevです。
第2回例会に関するお知らせは後日当ブログに掲載する予定です。

Както бе съобщено по-рано, днес се проведе първата сбирка на Кръга за изследване на японския език - София в състав първоначалните членове и Антон Андреев.
Беше проведена дискусия на тема понятието за завършеност и минало в японския език.
Одобрено беше и наименованието "ソフィア日本語研究会ーКръг за изследване на японския език-София" .
Следващата сбирка ще се състои на 23.11.07 г. от 14.00 в ЦИЕК, а Дарин Тенев ще предложи темата.
В следващите дни ще бъде поместена още информация в този блог.

0 件のコメント: